loading...
Madaraneh
تنها بازدید : 11 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

مادر

 

آن نگاه مهربانت

 

صدای گرم ودلنشینت

 

لبخند آرامبخشت

 

همیشه مرحمی بود

 

بر قلبم

 

ولی افسوس که تو پر زدی ورفتی

 

ببین با دلم چه کردی

 

برای همیشه داغدارم کردی

 

مادر….

 

ای چراغ خونه

 

بی تو…..خونه مثل زندونه

 

داغت تا همیشه بر دلُم

 

می مونه

 

دل مادر هجرت کرده

 

چه غمگینه

 

غم مادر مُرده چه سنگینه

 

گل در صحرا و لاله در باغ

 

مادر..زهجرتو هستم داغ

 

مادر تورفتی دلُم پراز خون شد

 

زهجرت تو فکرم دگرگون شد

 

بیا مادر که جانم زتو نیست جدایی

 

بیا مادر که خانه بی تو نیست صفایی

 

پدر مهربان و نازنین

 

ولی مادر فرشته روی زمینِ

 

همه گلهای عالم بوئیدم

 

گلی خوشنوتر از مادر ندیدم

 

 

 

مادر شبی که از خانه هجرت کردی

 

نشستم جای تو گریه بسیار کردم

 

من از این روزگار دلگیرم

 

در مانده و اسیر تقدیرم

 

نوشتم شعرم با رنگ سُنبل

 

 

 

شاید …هجرت مادر کنم تحمل

 

 

 

برای شادی روح مادر عزیزم

 

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عشق مادرم،سپاس که دیدن میکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پروفایل مدیریت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 1,038